diumenge, 25 de juny del 2017

A la Casa Golferichs

El proppassat divendres 16 de juny, vaig ser convidat al taller d'escriptura que dirigeix l'escriptora i treballadora de la lletra Raquel Picolo (qui m'acompanya a la foto, veieu el seu blog https://raquelpicolo.wordpress.com/). La raó va ser parlar del procés d'escriptura d'Els àngels de Sóar, de les meves anteriors novel·les i en general de la meva trajectòria literària.




Si vaig deixar tant com me'n vaig endur ja puc estar content, perquè són el tipus de trobades que els que escrivim necessitem per saber què fem, mirar-nos a l'espill i saber si fem més o menys bé les coses. Les preguntes que et fan porten una resposta molt sovint, i obligar-te a la resposta t'obliga a autoorganitzar-te mentalment les idees. Tan de bo repetim en aquest taller o en altres.




Com a crònica de l'acte, deixo l'enllaç a l'article publicat a Mucho Más Que Un Libro per la Rosa Querol, clicant AQUÍ.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada